Alegerea produsului.
Magazinul online pentru echipamente de ventilatie si climatizare www.climahoreca.ro foloseste un cos de cumparaturi “virtual” in care puteti adauga produsele folosind butoanele de “adauga in cos” . Aceste butoane se afla langa produse sau in detaliile acestora. Cosul de cumparaturi se afla in partea dreapta a fiecarei pagini din acest site si ofera posibilitatea de stergere a produselor sau modificarea cantitatilor. Dupa ce ati ales produsele in cantitatile dorite apasati butonul “Finalizeaza”. Pentru a trimite comanda sunt necesare datele dumneavoastra de contact completand toate campurile din “Informatii client”. Comenzile primite pe site vor fi procesate in ordinea aparitiei lor. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu listingul comenzii care va fi trimis la adresa cu care te-ai inscris pe site. Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care te rugam sa ne contactezi.
Livrarea.
Termenul de livrare al produselor este intre 1 si 5 zile lucratoare. Livrarea se face doar prin curier.Prin curier rapid, coletul va ajunge acasa la dumneavoastra in 24-48 de ore de la validarea comenzii. Daca in acest interval nu sunteti acasa, va rugam sa specificati o alta adresa de contact pentru a nu se produce intarzieri la livrare sau chiar nelivrarea produselor comandate. Taxele de transport sunt suportate de catre cumparator pentru produsele expediate prin curier. Livrarea in Bucuresti si Ilfov este gratuita si se face cu mijloacele de transport proprii, Clima Horeca. Pentru comenzile tip pachet cu instalare si punere in functiune incluse, echipamentele si materialele vor fi livrate odata cu deplasarea pentru instalarea in locatia destinata.
Program de lucru.
Preluare comenzi on-line: NON-STOP.
Procesari comenzi (confirmari de stoc, informatii, etc): Luni-Vineri, de la 09:00 la 18:00.
Comenzile trimise dupa ora 18:00 si in zilele de Sambata si Duminica si al sarbatorilor legale vor fi procesate in prima zi lucratoare.
Plata produselor.
Livrarea va fi facuta prin intermediul firmei de curierat, plata produselor se va efectua in sistem ramburs, adica in momentul primirii coletului de la agentul firmei de curierat. In colet se afla marfa comandata de dumneavoastra insotita de factura. In cazul in care dvs platiti transportul trebuie sa stiti ca pretul acestuia va fi incorporat in factura emisa.
Garantia produselor.
Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru virtual sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura, conform legislatiei in vigoare.
Magazinul Clima Horeca nu garanteaza ca descrierea produselor sau orice alt continut al site-ului este lipsit de erori sau ca este complet. Clima Horeca nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care Clima Horeca nu ofera nici o garantie, expresa sau implicita. Clima Horeca nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Clima Horeca in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte inclusiv ambalajul si accesoriile aferente, adica acestea sa nu prezinte semne de uzura. Denuntarea de contract se face numai in scris.
Conditii de Garantie pentru produsele Clima Horeca.
Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile OG 21/1992 modificata si Legea 449/12.11.2003 republicata.
- Produsele au fost proiectate si fabricate pentru a fi utilizate exclusiv in scopul prevazut in documentatia tehnica distribuita odata cu acestea. Sub nici o forma produsele destinate a fi utilizate in scopuri casnice (acolo unde este cazul) nu pot fi utilizate in scopuri industrial, semiindustriale sau profesionale, sub sanctiunea pierderii garantiei.
- Garantia nu este acordata in cazul in care nu se vor respecta datele obtinute in urma calculului termic la alegerea echipamentului de aer conditionat. Acest calcul se refera la capacitatea echipamentului exprimata in BTU/hr, care trebuie sa fie mai mare sau egala cu: volumul incintei in mc x 120-150 BTU/hr (in functie de asezare si aport termic) + aportul de caldura al surselor calde din incinta (de exemplu: frigider, calculator, televizor, lampi de iluminat). Echipamentul de aer conditionat nu reprezinta o sursa de caldura pentru un spatiu neincalzit.
- Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie, acesta fiind singurul document care atesta dreptul la garantie si va fi prezentat impreuna cu facture de achiizitie si documentul de plata, la solicitarea unei interventii de service in garantie.
- Echipamentul indeplineste toate cerintele esentiale de securitate prevazute in HG 457/2003. Echipamentul este conform cu standardele romanesti in vigoare si normele CE. Echipamentul este produs cu respectarea integral a noilor reguli RoHS (ecologice).
- Conformitatea echipamentului de aer conditionat este certificate prin declaratia de conformitate
- Durata medie de utilizare a produsului ete de 5 ani.
- Explicarea modului de utilizae a echipamentului va fi facuta cumparatorului in mod obligatiu de catre vanzator in momentul vanzarii.
- Produsul livat are in component elemente frigorifice si electrice care necestita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, punere in functiune – instalare, exploatare, intretinere si reparative prevazute in manualul de utilizare. Defectarea produsului avand drept cauza unul din aceste motive atrage dupa sine scoaterea din garantie.
- Urmatoarele situatii duc in mod expres la pierderea garantiei:
a- Interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate de importator;
b- Deteriorarea termica, mecanica si plastic a produsului cauzata de incendii;
c- Accidente, intemperii (traznet, inundatii) sau neglijarea tensiunii electrice de alimentare utilizata;
d- Schimbarea starii originale a aparatului;
e- Instalare de catre o firma sau persoana neautorizata de catre importator;
- Importatorull va asigura cumparatorului atat pe durata de fabricatie cat si dupa incetarea acesteia, pentru o perioada de 5 ani, calculate de la data vanzarii ultimului lot de produse, direct sau prin terti abilitati, piesele de schimb aferente si service-ul. Realizarea garantiei se face prin modalitatea reparatiei in primul rand; in cazul in care aceasta este imposibila sau ar duce la costuri prea mari pentru producator, cea de a doua modalitate de asigurare a garantiei este schimbarea produsului cu unul identic sau cu unul similar daca nu mai exista un produs similar pe stoc.
- Importatorul se oblige sa asigure repararea sau inlocuirea gratuita a echipamentelor, dupa expirarea termenului de garantie, in cazul in care defectiunea s-a datorat unor vicii ascunse, confirmate prin expertise tehnice efectuate in laboratoare agreate aparute in cadrul duratei medii de utilizare a acestora. In acest caz, cheltuielile aferente vor fi suportate de importator. Importatorul va asigura cumparatorului servicii de intretinere sau reparare a echipamentului numai pe baza certificatului de garantie emis de acesta pe perioada in care echipamentul este in garantie.
- Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage raspunderea vanzatorului si a angajatului acestuia.
- Garantia nu se acorda daca seria produsului a fost stearsa, modificata sau ilizibila; sau in cazul in care eticheta de identificare a produsului lipseste.
- Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care cumparatorul a reclamat defectarea echipamentului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare (prelungirea termenului de garantie se va inscribe in certificatul de garantie de catre unitatile de service abilitate). In cazul in care sunt inlocuite produsele, acestea beneficiaza de o noua garantie. Termenul de remediere a defectiunilor este de 15 zile de la data sesizarii inregistrata de catre central de service sau de catre importator. In cazul in care acest termen nu poate fi respectat din ratiuni independente de central de service sau de catre importator, clientul va fi notificat cu privire la termenul cel mai apropiat de remediere si la motivele care au dus la prelungirea acestuia.
- Importatorul asigura contra cost piesele de schimb precum si posibilitatea de intretinere si reparare a echipamentelor in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de uitilizare a acestora, in baza unui contract de service post garantie cu prestatori de service autorizati de importator.
- Cererile de service in urma carora se vor constata urmatoarele situatii: echipament nealimentat, baterii de la telecomanda lipsa sau consummate, alegerea unui regim de lucru necorespunzator pentru echipament, interventii asupra furtunului de scurgere a condensului, se vor condensului, se vor considera ca interventii nefondate. Cumparatorul va achita costul interventiei nefondate. Costul interventiei nefondate este de 120 RON cu TVA inclus.
- Intretinerea peiodica in garantie se face de catre comparator conform instructiunilor de utilizare (curatarea filtrelor unitatii interioare si a unitatii exterioareatunci cnd este cazul este in sarcina cumparatorului si se face pe cheltuiala acestuia).
- Garantia acordata de producator este precizata pe verso iar garantia pentru montaj este de 1 an de la data la care echipamentul a fost instalat.
- In perioada de garantie interventiile service asupra echipamentului se executa numai de catre societatea care a efectuat instalarea.
- Prin prezenta S.C. SOBEK GROUP S.R.L. precizeaza ca prezentul certificate de garantie cuprinde mentiunile prevazute de lege cu privire la drepturile cumparatorului, aceste drepturi nefiind afectate de garantia oferita.
Returul produselor.
Returul de produse poate fi solicitat doar pentru produsele cu defecte de fabricare.
Daca vi s-a livrat un produs cu un defect de fabricare va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit. Toate costurile de retur si transport al produsului inlocuit vor fi suportate de catre noi in zonele Bucuresti si Ilfov. ATENTIE: Produsele instalate de catre o persoana neautorizata nu se vor inlocui.
Renuntarea la cumparare:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaje si etichete intacte, fara urme de spalare sau folosire). Returnarea banilor se va face dupa ce produsul achizitionat va ajunge in posesia Clima Horeca. Contravaloarea transportului de retur va fi suportata de catre client. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
ATENTIE: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea, utilizarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
In cazul in care doriti returnarea produsului in termenul legal, va rugam sa ne contactati telefonic la unul din numerul +40731 004 156 sau prin email: climahoreca@gmail.com
In cazul in care nu este respectata aceasta procedura ne rezervam dreptul de a refuza returul produsului.
PERSOANELE JURIDICE NU BENEFICIAZA DE POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR.
Regulile de mai sus se aplica inclusiv comenzilor telefonice (prin comanda telefonica se intelege orice comanda transmisa si confirmata de client fara a folosi e-mail, fax, etc). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2.